Blog

09
okt
Ben jij een creatieve en leergierige student die graag schrijft en nieuwsgierig is naar mediatrends? Dan is een stage bij Loud and Clear iets voor jou!
Read More
22
aug
AI-tools zoals ChatGPT baseren zich op betrouwbare bronnen – niet op SEO-trucs. Thought leadership en slimme PR zijn daarom essentieel om zichtbaar te blijven. Lees in deze blogpost hoe PR helpt om zichtbaar te worden in AI-zoekmachines.
Read More
14
okt
In de snel veranderende markt is duidelijke communicatie over duurzaamheid cruciaal. Bedrijven moeten authentieke verhalen vertellen die hun doelgroep raken, zonder te vervallen in greenwashing.
Read More
01
okt
In het oktobernummer van STERCK. West-Vlaanderen kreeg onze founder Delphine Van Hoecke drie volstrekt out-of-the-box vragen voorgeschoteld.
Read More
26
jul
In de snelle wereld van de media kan een succesvol interview je publieke imago maken of breken. Of je nu een product promoot, een crisis aanpakt of gewoon je expertise deelt, voorbereiding en strategie zijn essentieel. Als ervaren B2B PR-bureau geven we je tien tips om je volgende media-interview succesvol te maken, eindigend met een...
Read More
09
jul
Vandaag is het voor bedrijven belangrijker dan ooit om helder te communiceren over hun duurzaamheidsinitiatieven. Enerzijds voelen ze de druk van aandeelhouders, klanten en leveranciers, anderzijds groeit het besef dat een "duurzaamheid eerst"-mentaliteit op de lange termijn concurrentievoordelen en een interessant economisch model kan bieden. Navigeren door complexe regelgeving en het vermijden van beschuldigingen van...
Read More
30
apr
Heel wat bedrijven kloppen bij ons aan omdat ze hun verhaal in de media willen zien verschijnen. We get it, een persbericht is voor velen de tool bij uitstek, maar er zijn nog heel wat andere manieren waarop je de pers kunt benaderen. Daarom hebben we bij Loud and Clear de 5 P's van PR...
Read More
19
mrt
Onze founder Delphine Van Hoecke werd in PUB, het Belgische B2B-magazine voor marketing en communicatie, uitgenodigd om te vertellen over Loud and Clear, en deelt er haar visie over de kansen en uitdagingen in PR.
Read More
1 2