Blog

24
jan
Ook in 2024 zijn er enkele trends waar bedrijven en pr- of communicatieverantwoordelijken best rekening mee houden. Wij delen alvast onze top 10 PR-trends waarvan we denken dat ze de komende maanden belangrijk zullen zijn. Sommige trends zijn al enige tijd aan de gang en zullen dit jaar hun absoluut hoogtepunt kennen. Zo zien we...
Read More
03
okt
Je bent een slimme creatieveling die het nieuws en belangrijke trends op de voet volgt om zo klanten te adviseren en ideeën aan te reiken. Je bent een storyteller pur sang en weet precies wat er nodig is om het hart van een journalist of influencer sneller te doen slaan.
Read More
03
okt
Je schrijft graag en vlot. Je volgt de digitale trends op de voet. De termen SEO, SEA, SMA zijn je niet vreemd. Meer nog, je weet deze al perfect in de praktijk om te zetten. Creativiteit zit in je genen. Je bent leergierig en voelt je thuis in een B2B omgeving.
Read More
14
okt
Een tijdje terug interviewde Bloovi onze founder en PR expert Delphine Van Hoecke. Het artikel praat over de drijfveer om Loud and Clear te starten maar ook over het ondernemerschap in het algemeen. Het resultaat kan je nu lezen op de website van Bloovi.
Read More
29
sep
Of je nu een start-up, kmo of multinational bent, Public Relations biedt voor elk een belangrijke toegevoegde waarde. Het is echter geen magische truc waarmee je morgen alle voorpagina’s haalt. De sleutel tot succes ligt in een goed PR-plan dat steunt op de missie, visie en strategie van je organisatie. Wij zetten je op weg in 7...
Read More
24
sep
We werken ook zelf aan onze PR. Zo kregen we een tijdje terug de kans van Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen om te praten over de start van Loud and Clear. Het resultaat kan je nu lezen in het meest recente nummer van het VOKA-magazine Ondernemers West-Vlaanderen.
Read More
29
aug
Wat draagt PR bij aan mijn bedrijf? Dit is wellicht de meest gestelde vraag die we van nieuwe klanten te horen krijgen. Dan maken we telkens de vergelijking met branding. Iedereen is overtuigd van het belang en de meerwaarde van goede branding. Bedrijven investeren er heel wat tijd en geld aan zodat hun producten en diensten...
Read More